הגנת BOX-AND-ONE תתן למיאמי את הסיכוי הטוב ביותר לנצח הערב / מנחם לס

תתפלאו שהגנת ה-BOX AND ONE שוחקה כבר בבתי הספר של מנהטן וברוקלין בשנות ה-50 וה-60. בניו יורק היו תמיד קבוצות תיכון עם שחקים מעולים מעל מעבר שקלעונ 30, 40, ו-50 נקודות למשחק.

Anthony “Half-Man, Half-Amazing” Heyward

BILLY CUNNINGHAM

Connie Hawkins 

COLE ANTHONY

Herman “Helicopter” Knowings

LEW ALCINDOR

הGOAT המקורי! Earl Manigault

Lloyd Daniels

Tiny Archibald

Pee Wee Kirkland

Joe Hammond

ואז הרבה שאתם מכירים כמו ברנרד קינג, צ'ארלי ג'ונס, כריס מאלין ועוד איזה 50-60 שסיימו ב-NBA.

לי היה הכבוד לראות את כל האגדות הגדולות – העז (מניגולט), הליקופטר, PEE WEE וכמובן לו אלסינדור. ראיתי אותם כשגרתי לא רחוק משם על הברודוויי ו-77, וכמה תחנות סבוויי הביאו אולי למגרשי המשחקים שלהם בהארלם, או לבתי הספר התיכוניים שלהם ('ממוריאל 'של לו אלסינדור היה במרחק הליכה). בניו יורק הקבוצות היו כשרוניות מאד אבל לא מאורגנות כמו באינדיאנה או צפון קרולינה כי במנהטן וברוקלין ילדים בני 15 היו הולכים ברגל או תופשים רכבת, והרבה מהם נאלצו לעזור לאם חד הורית בצחצוח נעליים או מה לא. אבל אלה היו כשרונות מהסוג של אלן ארייברסון וכאלה. אז השיטה הטובה ביותר נגד כוכב כזה הקולע 40 למשחק היתה BOX-AND-ONE כשארבעה משחקים אזורית (בד"כ שנהי גבוהים תחת הסל ושני גארדים קדימה), ושחקן אחד שהיה מהיר ואתלט טוב היה היחידי ששמת אישית על הכוכב. בד"כ זה היה נעשה ע"י גארדים כי מלבד לו אלסינדור ובילי קנינגהאם כמעט כל הקוסמים היו בגיל תיכון בגבהים של 1.70 עד 1.85.

אז בד"כ הבוקס אנד וואן נעשה ע"י גארד או סמול פורוורד, אבל לעתים על לו אלסינדור אילו היה שחקן נניח 1.90 שהיה מסוגל להידבק אליו, לנסות להוציאו מהצבע, ופשוט להקשות על חייו.

זה בדיוק מה שמיאמי צריכה לעשות הערב: אוליניק וקראושר תחת הסל, ג'ימי באטלר וטיילר הירו לפנים, ובאם אדאביו על AD. לברון בעיקר ניכנס מרחוק. אם הוא עובדראת הגארד הקדמי, אחד משני הגבוהים תחת הסך צריך לראות את קו כניסתו ולהיכנס לשם ולעמוד. אם השופטיםמ ישרקו נכון, ללברון יהיו פאולים תוקפים ללברון. אם לברון ימסור ברגע האחרון לשחקן פתוח – אני מעדיף את הרעל הזה.

כפי שראז'ון רונדוו ניסה לשמור על ג'מאל מוריי. באמת נגד רונדו הוא התקשה ביותר. רונדו נידבק לו לפרצוף וככה קשה לזוז. זה לא פאול. זה רק מעצבן את הנישמר. זה מה שבאם צריך לעשות. לא לנסות לעזור לשחקנים אחרים, לא להביט על מה שהולך בהתקפת הלייקרס, רק להיצמד לגבה ולהקשות עליו אפילו את הכידרור הראשון. זה חוקי לחלוטין, זה מעצבן לחלוטין, אבל צריכים שיהיה מוכן לעשות זאת. אם לא באם, אני בטוח שאיגודלה יכול לעשות ל-AD את המוות עם קצת פקה פקה, ולהזכיר לו שהגבה שלו מתחילה לעייף את הקהל.

זה מה שעל השומר האישי של AD לעשות. כמובן ש-AD יקלע כמה סלים אבל הוא לא יהיה הדומיננטי של המשחק.

זה הסיכוי היחיד. לפחות להתחיל ככה, ואז ניתן להחליף את ה-"ONE" שייצמד לברון., ולומר לו דרך אגב שנודף מנשיפתו ריח רע.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 8:21

תודה מנחמנו.
מקווה שמישהו יעביר לספולסטרה את ההצעה שלך. מאד מקווה שמיאמי יצליחו לתת פייט אמיתי היום ובעזרת השם לנצח.

NFS
NFS
4 באוקטובר 2020 8:56

מנחם, איך נגיד זאת בעדינות?
למיאמי אין כל סיכוי מול הלייקרס, לא עם בוקס אנד וואן, לא איזורית, לא אישית, לא וואן אנד בוקס (אחד שומר הוגן וכל השאר מרביצים). כלום.
מיאמי קבוצה די חלשה, ומאוד מפתיע שהם קרקסו ככה את המזרח, שכנראה גם הוא מאוד חלש ביחס למערב, שגם הוא מאוד חלש ביחס בלייקרס.

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 9:33
Reply to  NFS

מסכים למעט דבר אחד – יאניס שחקן עם כמות טריקים מאוד מוגבלת בהתקפה (הוא עושה אותו ממש טוב ועדיין…) ולסלטיקס אולי יש חמישיה כשרונית אבל אין שם עומק.
זו אולי חוכמה בדיעבד אבל אני מבין איך הם הצליחו לעבור אותן פשוט בזה שהם באו לעשות את העבודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:47
Reply to  Jonathan

יאניס יש לו אתלטיות בלתי עצירה, כמות ה״טריקים״ קלו מוגבלת כיייון שהוא משחק עם נגרים, כל מה שמיאמי הייתה צריכה זה לבנות קיר מולו בלדסו היל ומידלטון האוברייטד (שלברון שם אותו טופ 10 כדי להקטין את יאניס) לא ינצחו אותך. תביא לו שחקן בקליאבר של דיוויס לידו כמו קרי לדוגמא והוא נהיה בלתי עציר.
.
לסלטיק אין שום חמישייה כשרונית יש להם טייטום שהוא אולסטאר (אבל עדיין לא סופרסטאר ) בראון שהוא שחקן טוב קמבה שהוא שחקן טוב ואת הנגר סמארט והגופה של היווארד מהספסל זהו, אתה באמת משווה את הקבוצות האלה לדנבר קליפרס מבחינת הכשרון?

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 11:51

הבנת אותי לא נכון.
הגבתי שאני לא מופתע שהם קרקסו את המזרח בגלל המגבלות של הקבוצות בו.
*
לגבי יאניס, כמות הטריקים שלו מוגבלת כי ככה מפעילים אותו. אבל לייצר 30 נקודות במשחק ממהלך שמתחיל אותו הדבר ומאותו המקום במגרש זה ממש מרשים, רק שזה עושה את החיים לקלים לקבוצות היותר חזקות בפלייאוף.

asaf
4 באוקטובר 2020 9:04

תודה מנחם. רעיון יפה אבל לא נשמע ישים שיש לך צמד כמו הגבה ולברון. ככה לפרק את כל הווישפול שעוד נותר לזה שתהיה סדרה איכשהו עם מנת ריאליות על הבוקר? לא לעניין no Funny shtuff

גיא הירוק
Admin
4 באוקטובר 2020 9:23

4 פעמים פגשו העונה ההיט את הלייקרס. 4 פעמים הם הפסידו (3 מהן עם אדאביו בהרכב)
.
המספרים של דייויס באותם משחקים?
34, 33, 32, 26
11 – 17, 11-20, 11-21, 15 – 20 מייצגים את אחוזיו מהשדה במשחקים הנ"ל, 7 מ-14 השלשות שזרק נכנסו.
.
המספרים האלו מלמדים אותנו דבר אחד פשוט וברור. אין להיט מאצ' אפ מול דייויס.
.
בעייה נוספת?
ההגנה הזו פגיעה מאוד לקבוצה עם מנהלי משחק כמו לברון ורונדו. במשחק הקודם, בעקבות כל אותן החטאות מזעזעות מ-3 (מה שהלך שם ברבע הרביעי היה משעשע…) הלייקרס עברו להרכב בו רונדו מרכז, וללברון תוקף כפורוורד מאזור העונשין. דייויס משך 2 שחקנים לצד אחד, מה שהשאיר ללברון את המקום לצבור את אותן נקודות שלמעשה גמרו את המשחק.
.
אבל,
הלוואי ואתה צודק. הלוואי וההיט יפענחו את התקפת הלייקרס (ואת ההגנה שלהם) ויצליחו להפוך את הסדרה למעניינת.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 9:58

בוק אנד וון על הלייקרס כשיש את לברון דיוויס ורונדו? מנחם ההצעות צריכות להיות עם טיפה הגיון, זה לשחק בדיוק לחוזקות של הלייקרס.
הפיתרון היחיד שיש למיאמי וגם אני לא חושב שיעזור (יש הבדלי כשרון עצומים בין הקבוצות( זה לנסות את באם על דיוויס בתקוות שב שיצליח להאט אותו) את הגופה של איגודלה לא היייתי מנסה בכלל גם בשיאו הוא לא יכול להציק לדיוויס, הוא פשוט קטן מדי דיוויס מסתובב וקולע את הזריקה הבלתי עצירה שלו על שומר כזה פעם אחר פעם.
.
שמעון אתה פחדן,אני לא מאמין שלא הסכמת להתערב על סדרה כזאת עם גיא בטח אחרי שאנחנו מציינים את ההבדלים הברורים בין כישרון לתחרותיות כבר כמה חודשים, אתה יודע שצריך לגבות את המילים ולא סתם לזרוק הצהרות לאוויר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איגי זה גופה אנשים לא מבינים. הם בונים על משחק אחד שלו מתוך 20 ולהגיד איזה גאון איזה ניסיון איזה ווינר 😂😂😂 ש19 משחקים הוא בעיקר מטלית. הבן אדם בקושי זז ולא יכול לעבור קונוס גם אם חייו תלויים בזה. משחק 1 הוא יקלע איזה 4 שלשות שאיש לא שומר אותו זה גם רונדו קולע.
מה הוא יעשה לדיוויס יכניס לו רגליים כמו זאזא? אולי לזה מתכוונים בלעצור אותו.
בוקס אנד שיט זה יעיל שסביב קרי יש לוני דריי באומן ופסקל ולא על לברון ודיוויס.
צריך לשמור אישית עם סגירה של הפאת למלך ופתק בכותל כמו שאמרו מעליי.

ברוך אני לא מתערב כי מתי אראה את גיא? לבירה אני יכול להזמין אותו גם בלי התערבות שניפגש.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:28

התערבות זה משהו סמלי לגבריות שלך ולעמוד במילים שלך , למיאמי פשוט אין מספיק כישרון אתה לא מנצח את דיוויס ולברון שבאטלר השחקן הכי טוב שלך, פתק בכותל זה באמת הפיתרון הטוב ביותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 11:44

הסלטיקס שיחקו פעמיים מול הלייקרס. במשחק הראשון שחטו אותם ובשני היו צמודים מאד בסוף.
מה זה אומר? אולי כלום?

מומי החציל
4 באוקטובר 2020 11:48

קמבה ווקר ניצח לראשונה את לברון, אל תשמיץ זה אומר המון אחרי שהקינג חירבן לקמבה על הראש בכל בוקר

גיא הירוק
Admin
4 באוקטובר 2020 11:49

דוק,
לך זה אולי אומר כלום.
לי זה אומר שבהחלט יש מצב שלסטליטקס יש מאצ' אפ טוב יותר מול הלייקרס מאשר להיט (היו מתקשים מול דייויס. אבל היו מצליחים להעמיד הרכבים קשוחים יותר ולנצל טוב יותר את הרגעים בהם הלייקרס לא פוגעים מבחוץ).
.
יותר מכך,
אנחנו מדברים על מדגם של 4 משחקים. בהחלט אפשר להתחיל להסיק מסקנות.
אני לא ראיתי אותך מהסס להגיע למסקנות מרחיקות לכת ממבט זעוף או חיבוק מאולץ בני מספר שניות.
(מה גם, אתן מסקנות לא היו קשורות למציאות, למרות שזה מה שהנרטיב מספר…)

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 12:01

איזה מאצאפ טוב מול הלייקרס? בוסטון זה קבוצה בלי גבוהים בדומה ליוסטון רק יותר ארוכה בטיפה פחות כישרון ובלי עומק , ראית מה הנגר אדביו עשה להם תחשוב זה היה דיוויס , בוסטון לא ברמה לגמר, עונה רגילה לא אומר כלום, להסיק מסקנות על סמך שני מפגשים בעונה הרגילה? זה מצחיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק דיוויס היה עושה מול תייס 50 כל משחק. אדביו חשבו הוא אולסטאר מול תייס 🙂

גיא הירוק
Admin
4 באוקטובר 2020 12:17

אתה ראית השנה את הלייקרס מול הסלטיקס?
ראית מה דייויס עשה מולם?
.
הסלטיקס הצליחו גם להאט אותו בהתקפה, וגם לעייף אותו בצד ההגנתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 12:22

שני משחקים ללא התאמות ועל זה אתה מבסס את הטענה הלוגית שלך? אתה מצחיק אותי , יוסטון גם ניצחו את הלייקרס בעונה הרגילה פעמיים שדיוויס מסיים משחק 1 מתוכם עם 17 נקודות, לבוסטון אין כלום לזרוק על דיוויס בעונה הרגילה שמשחקים בחצי קצב זה נחמד בסדרה אמיתית מול הביג בול אין להם סיכוי

גיא הירוק
Admin
4 באוקטובר 2020 12:45

ברור לך שהטיעון שלך הוא –
"אז מה אם אתה בוחר להתייחס למפגשים בין 2 הקבוצות העונה".
אתה מכיר דרכים נוספות לבחון מאצ' אפ הלכה למעשה?
.
אז, כן. בהחלט.
אני מבסס את הטענה הלוגית שלי, ובכן, על לוגיקה. צפיתי ב-2 המשחקים הקודמים, וגם כתבתי זאת לפני הפיינלס –
ללייקרס קשה יותר מול בוסטון.
לא שאני חושב שבוסטון מנצחים סדרה היפותטית שכזו,
ועדיין.
אני מסס את דעתי על אותן דקות בהן במפורש היה קשה לדייויס.
הבעייה של הסלטיקס היא עומק, וזו אחת הסיבות שאני חושב שהם לא היו צולחים את הסדרה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 13:27

ברור שיש דרכים אחרות לנתח מאצאפ, להסתכל על סגנון שחקנים שיכולים להאט ולהקשות על דיוויס במידות שלהם ובסגנון הגנה שלהם , להסתכל על הגנת הצבע והטבעת של הקבוצה ומה גבוהים דומיננטיים עשו נגדה ,להסתכל על איך הם מתמודדים מול חיות צבע שמסוגלות להתגלגל לטבעת? לנתח את סגל השחקנים וולהבין שלבוסטון אין שום דרך לעצור שחקן כמו דיוויס בסגל שלה, וזה לא משנה שהם הצליחו להאט אותו במשחק אחד של עונה רגילה ללא חשיבות.
איזה שחקן בגובה 2.03 ומטה מסוגל להציק בכלל לדיוויס בקליעה?

גיא הירוק
Admin
4 באוקטובר 2020 13:31

תתבונן באותו משחק שדייויס סיים עם 10 מ-25. הדרך היא לגרום לו לעבוד קשה על כל פעם שהוא מנסה להגיע למיקום המועדף עליו, גם אם המשמעות היא עבירות וזריקות עונשין.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 12:27

אדאביו הנגר נראה מולם כמו סופרסטאר ואין פרמטר שהוא מתקרב לדיוויס, אז סופרסטאר כמו דיוויס ? איזה שחקן הם יכולים לשים לשמור עליו? אני בכלל לא מתייחס לצד ההתקפי והחוסר גיוון שלהם אלא רק להגנתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 12:52

לא מהסס ועומד בצורה מאד ברורה בצד של דה שוטר לגבי חוסר הפירגון של לברון לAD ברבע האחרון. זה היה מאד ברור שלא עשו שום תרגיל להשאיר אותו לקליעות למרות שהמשחק היה גמור. אני לא הייטר של לברון למרות שפה ושם משתמש בשמות המקובלים וממציא כמה משלי כי זה מצחיק אותי. לא מסמן שום מטרה מימין או משמאל ומשתדל להיות אובייקטיבי. מה שראיתי היה מאד בולט ואמרתי את זה במילים אחרות בסוף המשחק, עוד לפני שאתה ומורייה התחלתם את הדיון שלכם. אולי גם אתה תקעת חץ וציירת סביבו מטרה???

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 13:06

אני לא אערער על הנייטרליות הקדושה שלך אבל בחייאת תפסיק לעשות סלט בשמות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 15:27

אבל אני מאד אוהב סלט…
חוץ מזה בגילנו….

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 15:29

תאכל את זה שיש במח הנייטרלי שלך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 16:35

מעדיף את זה שבין האזניים שלך.

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 16:36

אהה כן שכחתי ש'אתה נכנסת לי לראש'…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 באוקטובר 2020 1:52

זו עובדה!!!!
יש לי שם דופלקס עם בריכה אצלך בראש. לא שאני גאה בזה אבל אני יושב טוב טוב שמה ועושה מסיבה עם מוסיקה מזרחית בקולי קולות.

dror2
dror2
4 באוקטובר 2020 15:02

לא יודע על מה אתה מתבסס. דווקא בדקות האחרונות, בהן לחברון היו 9 ריבאונדים ואסיסטים, לא ראינו אותו נלחם במיוחד על הריבאונד או מנסה למסור אסיסטים בכוח. בהתקפה הלפני אחרונה לדוגמא הוא חדר לסל ולא הוציא לשחקן שהיה בפינה, אלא ניסה ליי אפ (והחטיא). אם הטענה שלך נכונה, הוא היה צריך לחתור לטריפל דאבל כדי לבסס את מעמדו כשחקן הטוב בסדרה ובמשחק, ולהתקדם בטבלת הטריפל דאבלים בפלייאוף (שלושה פחות ממג'יק חיים של מומי שבמקום הראשון). נראה שהתזה קצת לא מתיישבת עם המציאות, והוא ניסה לעשות מה שהקבוצה היתה צריכה בשביל לנצח.

etayef
etayef
4 באוקטובר 2020 16:59

אתה כבר מזמן הפכת להייטר של לברון והלייקרס. איכשהו הצטרפת לשונאים. אולי קצת מודעות עצמי?

etayef
etayef
4 באוקטובר 2020 16:59
Reply to  etayef

לד"ר רזי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 באוקטובר 2020 1:55
Reply to  etayef

לא הייטר של לברון ולא שונא לייקרס.
אמרתי לא פעם שלברון השחקן הכי טוב באן בי איי ב 20 השנה האחרונות ואני עומד מאחורי זה. יש בו דברים שאני לא אוהב אבל לא הייטר שלו. גם בנהנתניהו יש הרבה דברים שאני לא אוהב ואני לא הייטר שלו למרות שגם אותו אני מכנה בשמות מידי פעם…

דה שוט
דה שוט
5 באוקטובר 2020 2:13
Reply to  etayef

רזיאל – גיא וגילרי עליך כי העזת לקחת צד עם האופוזיציה. להגיד לגיא שהוא סימן חץ ואז מטרה? אמירה רדיקלית ששמורה רק לטנש המורחבת. כבוד!
🙂
דרור2 – לברון חדר והלך לסל כדי להבטיח שהכדור לא יגיע איכשהו לדיוויס (אם היה מוציא, זה היה יכול להגיע לדיוויס במסירת "הוקי") הוא ידע בדיוק מה התוצאה החשובה 32:33 ולא הייתה לו כל כוונה לאפשר לזה להתהפך. אבל כמו כל העיוורים – גם אתה לא ראית את זה.

Avri
Avri
4 באוקטובר 2020 21:06

לגבי המצ'-אפ שיש או אין להיט. בוא נזכור ששניים משלושת השחקנים הכי טובים של ההיט לא שיחקו, ככה שאי אפשר להגיד הרבה על מצ'-אפים במצב הזה. בלייקרס תוציא את לברון, או את דייויס, והם נשחטים על ידי כמעט כל קבוצת פלייאוף מהמזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה אומר שזה העונה הסדירה ששם יוסטון והבאקס הן קבוצות היסטוריות

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 9:34

הם צריכים משולש ו-2… לא יילך על לברון וAD.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תרגיל הפיצה יעבוד אולי

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 10:27

חחח… לברון אוכל משולש עם 2 תוספות לארוחת בוקר. סתם…
סתם…
הוא אוכל קבוצות כדורסל לארוחת בוקר… פיצה לא מדגדגת לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זה הגנה אדירה עושים משולש ושניים רצים לאכול את לברון ודיוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מנחם עוד פעם התחלת עם שטויות? די סגור את זה. חכה לעונה הבאה. העונה זה של השיקצה זהו. בוקס שמוקס דוקס טריקס מיקס דריקס כלום לא יעזור למיאמי.
נגיד ובשבילך ההיט ינצחו 1 זה באמת ישנה לך? סתם פחות שעות שינה בשבילך.
תבין המזרח זה פח. תראה רק את חמישיות העונה וזה עוד שבן סימונס all nba 😂😂
יש במזרח 5 שחקנים ברמת על יאניס אמביד דוראנט טייטום וטריי. כל השאר זה סתם.
במערב לעומת זאת יש לך ככ הרבה…שמיצל ומורי אפילו לא אולסטארים….

Tzafriros
Editor
4 באוקטובר 2020 9:50

Box and one ופתק בכותל

S&M
S&M
4 באוקטובר 2020 9:58

אי אפשר לשמור על הלייקרס בוקס אנד וואן. אין את הוואן לשמור עליו. זה לא קלעי שאתה יכול לבטל עם שחקן אחד. על לברון אין מי שיכול לשמור. הוא הוואן היחיד שזה אפשרי נגדו. עם AD אי אפשר לשמור עם אחד, כי הוא ייכנס לצבע, השומר יבוא איתו, וכל קשת השלוש תהיה פנויה.
בוקס אנד וואן אפשרי כשהוואן הוא גארד או מקסימום סמול פורוורד. בלתי אפשרי כשהוואן הוא AD, ולא מעשי כשהוואן הוא לברון – כי הוא ייכנס תחת הסל, והקשת תהיה פתוחה לשלושת של השאר.
מיאמי יכולים להצליח רק בשמירה אזורית פראית, עם אגרסיביות ויציאה לקשת – או בשמירה אישית, גם אם זה יקריב שחקנים בפאולים. אפשר לחשוב מה יש להם להפסיד, ואיזה הבדל יהיה אם אוליניק ייצא בעבירות וייכנס מישהו אחר שיודע להרביץ. לא מבין למה הם פתחו באישית ועברו לאזורית למרות האישית הייתה יותר יעילה. למי הם שמרו את הפאולים? יש להם 8 שחקנים אפקטיביים? אז יש להם 40 פאולים לתת בלי לאבד אף שחקן. זו כמות הפאולים הרגילה שנשרקת בכל משחק לכל קבוצה. אז תשמרו אישית ותרביצו. לא מבין את האזורית המצחיקה שהם שיחקו.

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 11:10
Reply to  S&M

40 פאולים זה בערך כפול מהכמות הרגילה שנשרקת במשחק לכל קבוצה.

S&M
S&M
4 באוקטובר 2020 12:10

היא הנותנת. נכון. זוכר אמירה של פיני גרשון על 40-50 למשחק.
שירביצו. שהלייקרס ייאלצו לנצח אותם מהקו.

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 12:11
Reply to  S&M

לתת לקבוצה לנצח אותך מהקו זו מתנה.

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 12:12
Reply to  S&M

פיני אמר – תעשה 40-50 ישרקו לך 10 אם אני לא טועה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פנחס לא יודע מה זה NBA. האמירה שלו נכונה לאירופה. אם הוא יעשה 40 50 עבירות על המלך במחצית הוא יעלה לשחק בעצמו

etayle
etayle
4 באוקטובר 2020 10:07

מה עם לשלוח את רונדו/לברון/הווארד לקו.
מה האחוזים שלהם בתקופה האחרונה?
ללברון יש קצת בעיה פסיכולוגית עם קליעה מהקו.
רונדו והווארד לא ידועים בתור קלעים גדולים מהקו.
זה גם יוציא את הלייקרס מהשטף שלהם בהתקפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:12
Reply to  etayle

לשלוח את לברון לקו זה אסון גם את רונדו אם הוא קולע ב60% משם, זה פשוט לא משתלם, היחיד שאפשר לשלוח אותו לקו זה הווארד אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה של דיוויס &לברון , הלייקרס יכולה להוציא אותו מהרוטציה פשוט

etayle
etayle
4 באוקטובר 2020 10:17

הבעיה של מיאמי שהם פחות טובים.
אני מתחילת הפליאוף אומר שהרמה ירדה,
מיאמי יוצאים מהמזרח זה עלבון למזרח.
הפיינליסטית הכי חלשה מאורלנדו 2010.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:21
Reply to  etayle

זאת הבעיה העיקרית אני מציין את ההבדלים בין מזפח למערב כבר כמה חודשים, מיאמי הזאת דרך אגב פחות מרשימה מאורלנדו שניה לה כוכב על בדמות הווארד. כש באטלר השחקן הטוב ביותר שלך זה לא מספיק לאליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

אכן נטס 02 היו יותר חלשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון צריך לשלוח לקו אם הוא חודר ועומד לשים לייאפ כנל רונדו ודוויט אחרת אין טעם סתם לשלוח לקו

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 10:24

ואז יהיה נורא קל לצעוק על הפרשים שבאו להציל את לברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסידרה הזאת לא צריך פרשים. סילבר צריך אותם עם מיאמי שיהיה קצת רייטינג. העזרה היחידה מהפרשים צריך השיקצה שינטרלו בשבילו את דיוויס בעבירות שההפרש כבר יהיה מובטח. מחכה למס 25 היום נקווה שלא יבריז

עידו גילרי
Admin
4 באוקטובר 2020 10:50

הוא לא יבריז כי הוא בסגל לפיינלס ומכיוון שלא שפט בשני הראשונים אנחנו בטוח נראה אותו ואת פוסטר באחד משני הבאים.

דה שוט
דה שוט
4 באוקטובר 2020 10:21

תודה מנחם. בוקס אנד וואן זה רעיון יצירתי אבל לא יעזור.
מיאמי צריכה להודיע שכמה שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה – ולא להופיע
ככה יפסידו רק 0:2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂😂 גדול

דה שוט
דה שוט
4 באוקטובר 2020 10:30
Reply to  דה שוט

ומילה ברצינות בכל זאת – אי אפשר לשמור איזורית, בטח לא כל מיני "צ'ייניז דיפנס" (בוקס אנד וואן, טריינגל אנד טו) נגד לברון ורונדו. אלה מנהלי משחק ברמה הכי גבוהה שנראתה. הם יפצחו את ההגנות האלה בלי למצמץ.
בעיקרון – רוב ההגנות שאינן אישית נחשפות לסכנה כאשר הכדור מגיע לאמצע או לפוסט. אלא מה? בהרבה מקרים, השחקן שמקבל את הכדור בפוסט – נכנס לפאניקה – כי יש שם צפיפות ויער של ידיים. הוא חושש להוריד כדור לריצפה ו/או למסור.
כאן זה הקטע של לברון – ברגע שהוא מקבל את הכדור בפוסט (או בבייס ליין מאחורי ההגנה) – לא זו בלבד שהוא לא נכנס ללחץ – אלא הוא גם מסוגל לחשוב בצלילות, להחזיק חזק את הכדור, ולתת את המסירה הנכונה שתפרק את ההגנה. אם יסגרו לו את קווי המסירה – הוא יקלע בקלות.
דוגמה מעולה לקור הרוח של רונדו וג'יימס בלב המאפליה של האיזורית:
https://youtu.be/QV4RL2aFBlU?t=540

NFS
NFS
4 באוקטובר 2020 12:26
Reply to  דה שוט

יפה מאוד.
גם דיוויס כמובן שותף לשבירת האיזורית. (מותר להגיד את זה או שזה פוגע בסיכויי לברון ל-FMVP?)

עגל
עגל
4 באוקטובר 2020 16:59
Reply to  דה שוט

צ'ייניז דיפנס
ענק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:32
Reply to  דה שוט

דווקא הקורנה עשה רק טוב לנאן הגדילה לו את הטווח , כנראה זה הכוונה להשפעות ארוכות טווח של המחלה, טיפול בקורונה יכול רק לעזור לנגר קראודר

דה שוט
דה שוט
4 באוקטובר 2020 10:33

חחח "ארוכות טווח" מצויין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 13:00
Reply to  דה שוט

ארוחת מטווח? אולי מטבח?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 באוקטובר 2020 10:38
Reply to  דה שוט

חחחחח,יופי של רעיון,
כמעט טוב כמו הרעיון שלי למטה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 12:56
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ארוך במיוחד…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 באוקטובר 2020 10:37

הסיכוי היחידישל מיאמי לגנוב משחק,
זה להתגנב ללוקר של הלייקרס ולשרוף,לדקור
בובות וודו של הבולבוס,ובתור בונוס להוסיף בובות של טראמפ ותלמידו נתניהו.
או שהזברות ילחצו מהרייטינג ויגישו את המשחק למיאמי
האמת ליגת הWWE רצתה ודחפה לכיוון הזה,רק שהם דחפו יותר מידי,
וזה הפך לבדיחה חד כיוונית עם רייטינג נוראי(סבבה)
מי המזוכיסט שרואה את הבדיחה הזאת?
המזרח וגמר המזרח היה שיא הפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 היום זה בכלל ב2 וחצי בלילה. אני צופה בלוג חי של רועי ציקו ורזיאל בלבד. דה שוט gtd. אשך גמר את הסידרה. אני גם פצוע. זיו פנמה עזב את הבועה מסיבות אישיות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 12:58

מודה באשמה, גם מנחם יהיה אז יהיה עם מי לבכות על השיפוט
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם וברוך לא נחשב הם במשחקי בית בארהב זה ויתור על השנצה לא על שינה. דיברתי על היושבים בציון.
רזי תודה באמת שאתה לא קם למשחקים במיוחד אלא רק עובד עם המדוזות בלילה ועל הדרך רואה את המשחקים 😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 16:38

ברור צדיק.

כל מילה!

דה שוט
דה שוט
4 באוקטובר 2020 10:57

חחח שמעון מעולה, רזיאל מפתיע אחרי ההדחה הכואבת, הוא מנאמני הר הבית.
יצרן – נראה לי שה-וודו לא עבד לכם כל טוב השנה ב-ללל, זאת האליפות הכי קלה של לברון – מעולם!
אבל, יש בהחלט בשביל מה לצפות – FMVP – מישהו מהשניים יהיה חייב להתקפל ולוותר. אני חייב להודות שאין לי הימור בטוח בנושא.
פאני – תכין את הפנקס-רושמת, אני מבשל הפתעות לערב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 באוקטובר 2020 11:11
Reply to  דה שוט

דה שוט אני מנוע מלענות לגבי בובות הוודו מטעמי בריאות נפשית,
ברור שהבולבוס יקח,
נקווה שהרובוט המדדה יתעורר בעונה הבאה,
אנחנו ב-ללל מקווים לפיצוץ בין הגבה המחוצ'קנת לבולבוס הראשי,לגבי קינאה וריבים פנימיים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 באוקטובר 2020 12:57

תלמידו?
נתניהו המציא את השיטה והתלמיד טראמפ לומד….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:42

לסילבר יש גם בעיה רצינית שהוא לא יכול לבטל את האשפה המזרחית, כדי לבטל את הקונפרנסים צריך הסכמה מבעלי המועדונים, אני לא רואה שום סיכוי מבעלי הקבוצות במזפח (מושלים לרגישים שבינינו) שיסכימו לזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך הסכמה של כולם? אז סה לא יקרה בחיים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 10:51

לא מכולם מרובם יש איזה בעלים במזפח שיסכים? הוא רואה את הכשרון שהולך במערב בעוד שבמזרח זבל כמו אורלנדו עולות לפלייאוף .
, למועדון כמו הלייקרס יש בדיוק אותו השפעה כמו לאורלנדו בהחלטות המנהלת.

מומי החציל
4 באוקטובר 2020 11:46

רעיון לא רע
להכניס את מייק טייסון לזירה. הוא מוריד בוקס אחד לגבה, אנד וואן יותר חזק ללברון
זהיעלף אותם ויעזור למיאמי לנצח.
תרגיל הבוקס אנד וואן היה מוכר מאוד בשנות ה 80, זה תרגיל שפיתחו האחים וואן עארק. היה מגיע האח הגדול נותן לך בוקס ואז אחד האחים הקטנים היה מוריד לך וואן

דה שוט
דה שוט
4 באוקטובר 2020 11:54

ואז קרי היה תופס אותך תפיסת-צבת ברקות ומשכיב אותך

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 12:00

לגמרי.
לפעמים מדברים עם שחקנים מהניינטיז שמתחילים לספר על איך המשחק של ימינו התדרדר… ואז שואלים איך הם היו עוצרים את השחקנים של ימינו זה תמיד נגמר ב"הייתי משטח אותו על הריצפה".
מייק טייסון זה הכדורסל האינטלגנטי ומלא הנשמה של הניינטיז. רק שיוריד לדייויס את הגבה כמו שהוא הוריד אוזן להוליפילד ומיאמי מסודרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחח ממש הצחקת אותי זה אחד הטובים שלך. זה מה שהם תמיד אומרים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 באוקטובר 2020 12:30
Reply to  Jonathan

זה מצחיק כל שחקן בינוני היום היה אולסטאר פעם, הרמה כל כך השתפרה מרוב הנגרים שהיו בשנות ה90 למען השם סטוקטסון נחשב לרכז הטוב בליגה באותה תקופה

the dude
the dude
4 באוקטובר 2020 13:05

אולי יעזור בוקס אנד ואן דאם לפנים של הגבה
כמובן אחרי אשפגט
או שבוקס קארי ואן אריק יעשה לו את התפיסה בשתי הרקות של חברון
ושלום על מיאמי

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 13:37

האמת שלהיט יש את השחקן המושלם לבוקסים מול קבוצות של לברון.
קלי
אוליניק
הוא נראה כמו שאגי מסקובי דו אבל כשצריך להוציא ממישהו כדור בריבאונד הוא לוקח את כל היד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לברון יהפוך אותו לקלי מבברלי הילס

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 13:57

לא צריך לברון… קלי טיפל בלאב, יכול לטפל גם בAD.
אבל עכשיו כבר לא נעים לי… הוא נראה יותר בחור סופר מגושם מאשר עבריין. יכול להזדהות איתו, גם אני כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

הוא נאאה כמו רוצח סדרתי

רועי ויינברג
Admin
4 באוקטובר 2020 14:04

הבעיה בלייקרס היא שזה לא One אלא two. גם אם הם נותנים לאדביו לשחק על דיוויס אז פשוט לברון יכנס פנימה נגד הירו ויסיים עם 40 נקודות. כן שווה צ'אנס בדקות שבהן רק אחד מהם על הפרקט

אור
אור
4 באוקטובר 2020 14:15

גם אם מיאמי מצליחים להאט את הלייקרס הם מאוד מתקשים בהתקפה, ועד עכשיו לא ראיתי רעיון מעניין מאז שדראגיץ' נפצע. רועי מנסה אבל גם הוא לא מצליח למצוא פתרון שיחזיק בשני צידי המגרש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
4 באוקטובר 2020 15:38

אין מה לעשות. אפשר להתפלל ליום של 75% של מיאמי משלוש, ואם זה יקרה הם ינצחו. חבל, אבל זה המצב.

etayef
etayef
4 באוקטובר 2020 17:11

בוקס אנד וואן זו שמירה אישית על דיוויס, דבר שספולסטרה נמנע ממנו כל הסדרה.
למה נמנע? כי בנבא היום עושים חילופים אוטומטים, וכך בחסימה פשוטה, משיגים שומר אחר.
בגלל זה גם לא ברור כל העניין של תן לזה לשמור על זה וכו'.
אישית לא עובדת על שחקנים שמסוגלים לכדרר ולהגיע בעצמם לאן שרוצים על המגרש.
לכן השאלה האמיתית היא, האם כשחוסמים לדיוויס, לוקחים הימור על הזריקה שלו ועוברים מתחת לחסימה, ומשאירים את אותו השומר. כלומר, לא מבצעים חילוף אוטומטי. יכול לעבוד? רק אם דיוויס תופס יום גרוע, או שטוחנים אותו בהגנה עד שנגמר לו הכוח.
לליייקרס יש גבוהים שיעשו את העבודה בהגנה במקום דיוויס , וגם נשארת בעיית לברון.
בקיצור, לא קל בכלל.

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 19:39
Reply to  מנחם לס

מנחם, זה פשוט לא נכון.
כמו שגם "אז" לא תמיד הצליחו לשמור על שחקנים בשיאם, בין אם זה בירד, ג'ורדן או אלג'ואן. תביא את רודמן עם מכונת זמן ושומר גבוה טוב כמו יאניס וכנראה שAD ולברון יעשו את שלהם… אולי יאטו קצת. כמה קשה יהיה להם גם להשיג חילוף לשחקן יותר נוח מול שמירה אישית לוחצת?
הסיפור של "לו רק היה למיאמי שחקן הגנה כמו X או Y" לא מסתדר לי.
*
הלייקרס פשוט מגובשים ומשחקים חכם לא פחות ממיאמי. והם עושים את זה כשיש להם שני כוכבי על בסגל ו-4 שחקנים נוספים שהיו כבר במעמד גמר כמה פעמים (אם לא שכחתי מישהו). שידביקו לAD מישהו בקרייזי גלו, זה אולי יעזור.

etayef
etayef
4 באוקטובר 2020 21:40
Reply to  מנחם לס

לא חושב שראיתי את רודמן שומר על שחקן כמו דיוויס, שיש לו גם משחק פנים וגם קולע שלשות. ג'ורדן או וורת'י לא שמרו על שחקנים בגובה של דיוויס.
למיאמי יש את באם, שיכול לנסות לעבור דרך חסימות ולהיות מספיק זריז כדי להגיע ולחסום שלשה, בפועל זה לא קורה. מי השחקן שאמור לעשות את זה אם לא הוא? אוליניק?
היום אי אפשר לשמור חזק כמו פעם, נותנים יתרון מוחלט למתקיף.
גם בשנות ה 90 אי אפשר היה לעצור שחקנים איכותיים, וכשיש שניים בקבוצה שיש להם יתרון על המגן בכל פוזשן, אפשר רק לבחור את הרעל שלך, ולקוות לטוב.
הפתרון של מיאמי לא צריך להיות בהגנהף אלא בהתקפה יעילה. כך הם ניצחו את בוסטון. במשחק האחרון בוסטון קלעו מעל 110נק', מיאמי קלעו יותר.
הסיכויים הכי טובים של מיאמי הם להמר על השלשות של הלייקרס, לא להרשות סלים קלים בהתקפת מעבר, בריבאונד התקפה או בכניסות לסל (גם במחיר עבירות), ולשחק מושלם בהתקפה, עם הפצצת שלשות מדוייקת של הירו ורובינסון. בשביל זה צריך מאמן גאון ושחקנים בכושר שיא, אבל ס"א כבר עשו את זה למיאמי של לברון.

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 23:32
Reply to  etayef

וורת'י נמוך מAD באינץ'. הוא שמר על שחקנים בגובה שלו.
AD היה מחסל אותו.
*
לא צריך חוקים לטובת המתקיף – כשלמדו לקלוע מכל טווח אין טעם ךהגנה אלימה בצבע. אתה לא יכול לספר לשופט שהתוקף רץ לתוכך בפינה של השלוש.
*
מסכים עם כל השאר.

etayef
etayef
5 באוקטובר 2020 0:17
Reply to  Jonathan

פעם היה אפשר לשמור על קלעים, ומי שרוצה להיכנס לצבע מוזמן, בניקס לדוגמה, אוקלי היה מחכה לו עם גרזן.
אחרי שהפכו את מייקל מאייר ג'ורדן לאייר פיידאווי, החליטו להפסיק עם המנהג הזה

Eddie
Eddie
4 באוקטובר 2020 19:57

הלוואי שילך למיאמי, ונראה משחק צמוד, ומיי דה בסט טים ווין, קצת מצ'עמם לראות את הלייקרס מקרקסים אותם…

Berch
4 באוקטובר 2020 22:27

שינסו בוקס אנד בום
או באם
🙂

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 23:32

וורת'י נמוך מAD באינץ'. הוא שמר על שחקנים בגובה שלו.
AD היה מחסל אותו.
*
לא צריך חוקים לטובת המתקיף – כשלמדו לקלוע מכל טווח אין טעם ךהגנה אלימה בצבע. אתה לא יכול לספר לשופט שהתוקף רץ לתוכך בפינה של השלוש.
*
מסכים עם כל השאר.

Jonathan
Editor
4 באוקטובר 2020 23:33
Reply to  Jonathan

תתעלמו. קפץ לפה דיון אחר.